Jesús Canga serà el candidat del PSC a l’Alcaldia de Sant Fost
L’assemblea local que es va celebrar diumenge al matí, el va escollir per unanimitat
Jesús Canga serà el candidat del PSC a l’Alcaldia de Sant Fost de Campsentelles a les pròximes eleccions municipals. L’assemblea local que es va celebrar diumenge al matí, el va escollir per unanimitat.
“Oferirem un programa ambiciós, però realista”, va explicar el candidat del PSC de Sant Fost de Campsentelles, Jesús Canga, a les eleccions municipals del 28 de maig durant l’assemblea que va celebrar l’agrupació local. “Treballarem perquè el programa reculli totes les necessitats de cada barri, de cada veí i veïna, des de la proximitat i el respecte, tenint en compte que cada escola, agrupació o entitat ha de decidir sobre el futur de Sant Fost de Campsentelles”, detallava el candidat socialista.
El primer secretari del PSC de Sant Fost de Campsentelles, Jesús Canga, ara afronta el repte de ser candidat. I ho fa amb el suport de tots els companys de l’agrupació local, especialment, de l’actual regidora socialista a l’Ajuntament, Xènia Guerra que ha posat en valor el perfil de Canga com a candidat. “Vull mostrar el meu suport absolut a Jesús Canga, estic segura que treballarà incansablement per Sant Fost”, va detallar Guerra, qui va assegurar que continuarà treballant pel municipi. "Ho faré des d’una segona línia perquè l'any vinent estaré centrada a acabar els meus estudis i en la realització d’un màster a l’estranger que no em permetrà estar al 100%, com es mereix Sant Fost".
L’actual secretari d’organització del PSC de Sant Fost, Ruben Ferrer, considera que “la candidatura que encapçala Jesús Canga ha estat la culminació a la renovació de l’executiva que es va iniciar fa uns mesos” i assegura que "Canga és el millor candidat per liderar aquest projecte, conjuntament amb tot l’equip".
Encaminats cap a una política "constructiva"
L’agrupació del PSC de Sant Fost treballa des de fa mesos per "ser l’opció per al desenvolupament real i sostenible del municipi. Analitzant les preocupacions i problemàtiques de Sant Fost per oferir projectes que es tradueixin en un equilibri social i de l’entorn natural que millori el benestar dels més de 9.000 habitants que té aquesta població del Vallès Oriental", apunten.
“Hem de treballar des d’una política constructiva que ens permeti afrontar projectes a curt i a llarg termini, amb la prioritat d’ajudar a totes les veïnes i veïns de Sant Fost” ha avançat Canga durant l’assemblea local. En les pròximes setmanes es farà la presentació de la llista electoral, així com els objectius i pla d’acció dels socialistes de cara les eleccions municipals.