L’Organisme de Gestió Tributària posa en marxa el servei de cita prèvia d'ús obligatori

A partir d'ara serà imprescindible per fer la majoria de tràmits i gestions a l'oficina

Societat, Economia

Aquest divendres entra en funcionament el nou servei de cita prèvia a tota la xarxa d'oficines de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona (ORGT), entre les quals les oficines baixvallesanes de Mollet –plaça Major, 1–, Parets –avinguda Lluís Companys, 9–, Montornès –carrer de la Pau, 10–, la Llagosta –avinguda del Turó, 20–, Montmeló –carrer de Vic, 30– i Sant Fost –plaça de la Vila,1–.

La sol·licitud de cita prèvia s'ha de fer per mitjà del web de l’ORGT o bé al telèfon 93 202 98 02 i serà imprescindible per fer bona part dels tràmits, consultes i gestions presencials.

L'objectiu de la mesura és millorar l’atenció en la gestió de tràmits, recaptacions de tributs del municipi i consultes que habitualment requereixen els contribuents dels municipis i altres ens públics que han delegat les funcions de gestió o recaptació dels seus ingressos públics a la Diputació.

Els únics tràmits per als quals les oficines ORGT no requeriran cita prèvia són el registre a l'ORGT, domiciliacions, documents per pagar, justificants de pagament i embargaments.

Aquest nou servei s’implanta ara que ja és possible realitzar la majoria de tràmits, com el pagament telemàtic d'impostos, la consulta del calendari fiscal, la domiciliació dels pagaments i d'altres serveis, des de la seu electrònica de l’ORGT, fet que permet que el ciutadà tingui plena llibertat per fer qualsevol tràmit de manera electrònica, a qualsevol hora i tots els dies de l’any sense necessitat de desplaçar-se fins a l'oficina física.

 

Edicions locals